SXR Port Timing?

I ordered 26cc domes from ada. I figure whatever cranking comp is will decide what octane to shoot for. I also ordered a pro ignition from blowsion to set up a nice curve. I figure if I'm going to play with possible deto, I might as well do it on a old top end before I do my winter rebuild. Also get a idea on response with race gas before going nuts with motor options.
 
Got the domes.. 205 psi, I am running 105 octane. Will give it a try tomorrow. Just ordered a bunch of stuff.. This what looks like im ending up with (for now):

82.5mm Pro-X Pistons
Hot Rods Crankshaft
OEM Seals
Racelogic Sport Port
Factory Wet Pipe
TBM Charging Flywheel
ADA Girdled Head 26cc 205 psi running 105 octane
Blowsion Pro Ignition
81mm Nozzle
Stock Prop

Guess i'll do the sport port and do some light porting in the cases to the transfers. Should be interesting what a kawi can do without any resleeving or fancy motor work. Thanks for talking me out of cutting my cylinder. I definately dont want to lose power. This ski is a blast in the marsh with that power.
 
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Bilbao
Al menos obtenga un gran remolino de hub, vale aproximadamente el 40% de la ganancia total. Una bomba / entrada de mayor diámetro puede generar más empuje a velocidades de casco muy bajas. Por eso las bombas grandes con motores grandes son tan impresionantes. La ventaja disminuye a medida que aumenta la velocidad. Si pisa el acelerador mucho, bajar el cilindro será una buena modificación económica. Por un precio, la alta compresión con encendidos programables le brindará una mejor respuesta y potencia sin cambiar la sincronización del puerto. Una bomba magnética valdrá unos centímetros más de altitud desde una pequeña ola de configuración. Requiere el máximo esfuerzo en forma de cascos cortos y livianos y motores / bombas personalizados para obtener suficiente altitud para flotar en aguas planas.
 
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