what about the kawi 650 templates
AwesomeI do, message me.
Just sent you a message.Where can I buy a set of templates? Need them for a 701 61x
It is, but looking at the intake port, I am gonna chamfer the exhaust a little more to be safe.Remember to Chamfer the Exhaust Ports...the Edges look very sharp and will snag a Ring.
Neither the Kawasaki 650 or 750 templates went anywhere, partially due to a lack of interest on my end and partially due to me not having any Kawasaki machines to use as a test platform.Is the Kawi 750 porting template complete? what's the target RPM range? thanks.
Sent you a message.I would like to order a porting template for the 61x
How many % of the bore are you using for the exhaust port ? With 81mm boreSent you a message.
69%How many % of the bore are you using for the exhaust port ? With 81mm bore
Do you have a template for 701 cill porting and can you send my a pb i want one to buyWe hebben gesproken in PM's, maar ik wilde dit niet in het gesprek hier laten hangen. Ik heb hiermee een paar 760 cilinders geporteerd en ze hebben zeer goed gelopen. Het enige verschil in de 64X 760-cilinder is dat mijn sjabloon enigszins in de uitlaatpoort hangt omdat deze cilinder een grotere poort heeft dan de 62T 701 of 61X-cilinder. Ik maakte hier eerst een sjabloon voor, maar besloot dat het niet nodig en eenvoudig genoeg was om de bovenhoeken in te voegen.